Jak zvýšit svým stránkám PR

Diskusia o SEO tu nájdete rady nástroje ako optimalizovať Vaše webové stránky Google, Bing, Seznam a ďalších. Otázky ohľadne získavania spätných odkazov.

Moderátor: domainer

Napísať odpoveď
domainer
Site Admin
Príspevky: 34
Dátum registrácie: So Feb 13, 2021 9:16 pm

Jak zvýšit svým stránkám PR

Príspevok od používateľa domainer »

Postarejte se, aby na stránku vedlo co nejvíc odkazů ze stránek, které mají vysoký PR. Jinak to nejde.

Odkazům, které vedou na moji stránku, se říká zpětné odkazy (asi jako protějšek k dopředným odkazům, které jsou na mé stránce a míří pryč). Zpětné odkazy se získávají špatně, zejména pokud máte stránky horší nebo průměrné kvality.

Nejsnáze se základní zpětné odkazy získávají v katalozích. Stačí si vyhlédnout tematickou stránku nějakého katalogu a zaregistrovat do ní ručně URL a popisek stránky. Čím více registrací v různých katalozích, tím lépe. Jakmile ale nemá vyhlédnutá stránka katalogu na toolbaru PR alespoň 3, je otázka, zda má cenu mít na takové stránce odkaz.

Dobrý nápad je oslovovat spřízněné weby se žádostí o výměnu odkazů. Čím méně je na zdrojové stránce odkazů, tím je odkaz hodnotnější.

Existují matematické modely, které ukazují, jak se dá vzájemným prolinkováním stránek na určitých stránkách webu koncentrovat PR z jiných stránek. Nejčastěji se doporučuje mít na každé stránce odkaz na domovskou stránku. Je to jedna z mnoha metod a rozhodně není univerzální, někdy je dokonce kontraproduktivní (to když je na hlavní stránce málo hodnotného obsahu).

Jednoduchým výsledkem modelů je to, že by se na stránky mělo dávat co nejméně "odkazů pryč" mířících na cizí stránky ven z webu, aby se na stránkách koncentroval Page Rank. Podle mých výpočtů to ale není zas tak podstatné. Je to zbytečné škudlení. Mnohem lepšího výsledku než odstraněním vnějšího linku se dá dosáhnout přidáním další stránky s hodnotným (nejlépe unikátním) obsahem.


Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný